پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3622
-
الف
+

مهلت شرکت در جشنواره «من و کتاب»تمدید شد

مهلت شرکت در جشنواره «من و کتاب»به مدت یک ماه تمدید شد.

مهلت شرکت در جشنواره «من و کتاب»به مدت یک ماه تمدید شد.

به گزارش آی‌فیلم، جشنواره «من و کتاب» به دلیل استقبال مردم و درخواست هیئت داوران این جشنوار به مدت یک ماه و تا 13 شهریور ماه تمدید شد.

گفتنی‌است این جشنواره در بخش‌های «هنر کتاب‌خوانی»، «کتاب آوا» و «دوستداران قلم» برگزار می‌شود که در در بخش هنر کتابخوانی با محوریت «با هم کتاب بخوانیم» علاقه‌مندان، کتاب‌های «گلستان یازدهم» «وقتی مهتاب گم شد»، «فرنگیس»، «گل سنگ»، «کلاغ کامپیوتر» را به‌صورت الکترونیک مطالعه می‌کنند.

همچنین در بخش جشنواره «کتاب آوا» با عنوان «صدای کتاب شنیدنی‌ است» ویژه علاقه‌مندان به حوزه صداپیشگی و گویندگی است. علاقه‌مندان باید متن‌های منتخب‌ کتاب‌های «نرگس»، «دار و دسته دارعلی»، ‌ «آه با شین» و از کتاب‌های فاضل نظری را قرائت و صدای ضبط شده با تلفن همراه را ارسال کنند.

سومین بخش جشنواره «من و کتاب» «ناشر کتاب‌های خود باشید» نام دارد که در این بخش از جشنواره مخاطبان علاقه‌مند به نویسندگی و صاحب ذوق و توانمند در ترانه‌سرایی و داستان‌پردازی می‌توانند آثار خود را در قالب شعر، داستان کوتاه به جشنواره ارسال کنند. افراد صاحب اثر که موفق به چاپ کتاب خود نشده‌اند نیز می‌توانند در این بخش از جشنواره شرکت کنند.  

لازم به ذکر است، همه آثار تایید شده از سوی هیات داوران را سوره مهر الکترونیک در کتابخانه الکترونیکی سوره مهر با حفظ حقوق مولف منتشر می‌کند.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر